مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

ستاره مشهدی تراکتور در آستانه محرومیت طولانی| دردسر سعید

  • کد خبر: ۵۲۰۰۷
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
ستاره مشهدی تراکتور در آستانه محرومیت طولانی| دردسر سعید
محرومیت چهارماهه از فوتبال خطر بزرگی است که زندگی حرفه‌ای سعید واسعی، بازیکن مشهدی تراکتور را تهدید می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بازیکن مشهدی تیم فوتبال تراکتور تبریز با حکم محرومیت چهارماهه فدراسیون فوتبال مواجه شد. سعید واسعی که در ابتدای فصل بعد از کش‌و‌قوس‌های زیاد به استقلال نرفت و لباس تراکتور تبریز را پوشید، بنابر اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شامل این محرومیت سنگین شده است.
 
این حکم که به‌خاطر شکایت باشگاه پیکان از سعید واسعی به‌خاطر فسخ یک‌طرفه قراردادش صادر شده، ظاهرا هنوز به باشگاه تراکتور تبریز ابلاغ نشده و برای همین این بازیکن رو‌ز گذشته در جریان بازی تیمش با فولاد برای دقایقی به زمین رفت. هوشنگ نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه تراکتور تبریز، در رابطه با این خبر گفت: محرومیت سعید واسعی صرفا یک خبر است که در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام شده است. تا‌کنون هیچ ابلاغی در‌این زمینه دریافت نکرده‌ایم.
 
وی درباره به‌میدان‌رفتن واسعی در بازی با فولاد نیز اظهار کرد: با هماهنگی من این اتفاق افتاد، چرا‌که هنوز هیچ رأی رسمی به باشگاه تراکتور اعلام نشده است و بازی‌کردن واسعی مقابل فولاد منع قانونی نداشت. اگر چه طبق قانون، تا حکم محرومیت به‌صورت قطعی اعلام و به باشگاه ابلاغ نشود، حضور این بازیکن در تیمش بلامانع است، ولی با‌این‌همه پرواضح است که سعید واسعی به دردسر افتاده است؛ اتفاقی که در جریان جدایی جنجالی او از پیکان هم مطرح شد و حالا این بازیکن جوان که با قرارداد بسیار خوبی هم به تیم تبریزی پیوسته است، باید خودش را برای یک پرونده طولانی و ادامه‌دار حقوقی آماده کند که ممکن است کاملا فضای زندگی حرفه‌ای او را تحت‌تأثیر قرار بدهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->